تا طلوعی دیگر...

بین من و تو فاصله هاست

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ب.ظ

یادم نیست آخرین بار کی دفترت رو باز کردم تا برات بنویسم از نای دل..از هجوم فکرای بغرنج..از حرفای نگفته..چه فایده کسی نمی فهمه..من اینجا دلم تنگ و هوا سرد و از وقتی رفتی همه ی برگ ها ریختن..من اینجا دلم تنگه و...پس کی برمی گردی؟

هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم..دوست داشتن خیلی درد داره..چی شد که اینجوری شد..اندوه بزرگی ست چه باشی چه نباشی

تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی

خسته م ..

هندزفریم از حسرت صدای تو سوخت..کی برمیگردی؟

  • annna s_

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی